Man får klaga på saker när man har tråkigt

Nu har jag spenderat alldeles för mycket pengar på tråkiga saker som typ, toapapper. Man måste ju dessutom älska när det tar slut i slutet på månaden.., jag har inte råd med det. Jag ska ju på bio imorgon! :P

Jag har i alla fall kommit fram till att det inte finns något att göra på internet längre. Man kollar facebook och let's face it (hahahaha, jag är så rolig) det händer inte sååååå mycket där. Oftast. Man kollar twitter - same shit different names. Man kollar haket - läser kanske lite alster. Kollar sin mail och bloggar. Det är väl typ det man gör. Sen kollar man youtube och inser att "nä, ingen jag prenumererar på har lagt upp något nytt idag." och sen är det end of story. Och då tittar man på en film.

Värdelösa cybervärld. Du borde bli er underhållande. -.-

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback