Jag tycker inte om det här.

Är hemma från skolan idag. Var påväg till skolan, trots en natt med typ två timmars sömn totalt. (Var tvungen att äta för att kunna sova, blev väldigt illamående och satt inne i badrummet i timmar som förebyggande liksom.) Men sen var jag ju tvungen att äta frukost, jag funkar inte annars. Och sen blev det samma visa igen. Jag hatar sånt här, kan man inte bara få magsjuka i några dagar sitta och spy för allt man är värd. Känna sig allmänt jätteäcklig och sen är det slut på det kapitlet. Nej, vi mår dåligt. Tror att vi kommer spy. Men gör det aldrig. Det är ju så mycket bättre. För det håller i sig längre.. livet är hårt idag känner jag. (i-landsproblem)

Vanja och Emelie var i alla fall hemskt snälla och gick till skolsystern och pratade med henne åt mig. Tydligen är det fler än jag på skolan som har haft det såhär nu och hon tror att det är något magvirus som går. Och jag ska dricka mycket och hålla mig borta från stark mat (tur att jag inte gillar stark mat då..) 

Sov i typ en och en halv timme efter att jag pratat med mamma också. 

Nu tänker jag krypa ihop i mitt täcke i soffan och titta på någon film.

Kommentarer
Postat av: cilla

fett soft att va hemma!

2011-01-20 @ 14:36:17

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback