Jag öppnar ögonen.

För första gången på alldeles för länge kryper jag ner i sängen före klockan tolv. Dricker varm oboy och läser. Livet leker, jag har flyttat hemifrån and I'm doing just fine, jag har vänner, en familj, trivs i största allmänhet och jag är 17 år vilket betyder att jag i stort sett har hela livet framför mig. Varför klagar jag alltid så mycket för? Otacksam i-landsmänniska är nog vad jag är. Ska sluta med det. 

Nu ska jag läsa, dricka oboy och SOVA före klockan 2!!!! 
That's a first. 

God natt.

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Fett! Jag och la mig tio igår. Det var väl första gången på typ......... forever som det hände. Hoppas du fick sova något nu :)

2011-01-28 @ 11:11:10
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback