Jag har tråkigt.

Hej hej leverpastej. Tror helt ärligt att jag skrev så i min dagbok förut. Varje dag. Oj, dagbok, när var det egentligen? Undra när jag skrev i en dagbok sist? Har nog inte ens någon i täby :P
Hej i alla fall.
Var och handlade innan jag och Vanja tog en varsin buss hem, så nu finns det mat hemma hos mig igen.
Blev tillfälligt lite smått uttråkad så jag tog mig friheten (kors i taket) att knäppa en ego bild á la Lina.
Har konstaterat att min näsa ser helt sne ut när jag gör sådär. Och att jag måste klippa mig. Kanske gör det imorgon. Vi får se.
Försökte le på en bild också. Jag kan ju inte le.. det gick ju som det brukar. Dåligt. Och om jag kollade in i kameran såg jag skelögd ut. Kul..

Kommentarer
Postat av: pappsen

Det här va en mycket bra bild istället för dom "sneamun"bilderna fler Tack!!!

2011-01-07 @ 16:05:45

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback