Get your act together then

Läste nyss morgondagens/dagens horoskop. Beror på hur man ser det. Tydligen ska jag mötas av svårigheter och hinder mest hela tiden nu. Men tydligen ska jag även klara av dem ganska bra.

Ibland undrar jag om de som skriver horoskopen känner mig. Eller om de bara vet. Det är lite läskigt faktiskt.

Hinder och svårigheter är i alla fall inte något ovanligt nu för tiden. Jag kan ju inte ens komma på något jag gillar att göra. Förutom, skriva, film och musik. Då är det ju illa. Om jag inte gillar något mer än det. Jag tror jag ska bli tunnelbaneförare. Eller så skulle jag vilja vara en flamingo, de gömmer väl huvudet under vingen va?
Hur som helst vill jag ha en guldfisk.

Undra om man borde gå och lägga sig? Antagligen. Känner inte riktigt för det bara..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback