Ett sånt där...tråkigt..inlägg.

Sitter här och halv dansar med till musiken jag lyssnar på. Det är ju okej att se sjuk ut när man bor ensam ;) Då kan ingen klaga liksom. 

Guidade som sagt på öppet hus ikväll. Det gick bra och det var omkring 450 personer där, riktigt roligt var det faktiskt. Förra gången gick jag och Emelie tillsammans. Idag gick jag ensam och Vanja och Emelie gick tillsammans. Det var faktiskt roligare att gå ensam, no offense Emelie :) Hehe. 

Imorgon är jag ledig (good times) och då ska jag och Emelie bege oss ut till Vaxholm för filmdag med el Vanjo (japp, Vanji panjis nya smeknamn :D) Sen på lördag kväll kommer mami och papi hit :D Me like. 

Nu tänker jag äta clementiner och titta på film. 



För att göra detta meningslösa inlägg lite roligare tar vi med en skojig bild från en intervju med McFly. Fatta vad de försökte förklara sig efter det där ;) Haha! Och jag tycker att det är riktigt roligt att endel personer som inte förstår engelska så bra faktiskt tror att de är tillsammans på riktigt. Skoj. Haha, min humor är ju nästan patetisk.

Kommentarer
Postat av: erika

fast det ÄR ju roligt heheheh :):):)

2011-01-28 @ 12:56:47

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback