El parents kommer imorgon *Thumbs up*

Okej först och främst hamnade inläggen tydligen i fel ordning. Hur nu det gick till. Det där jag skrev att "det blev jättefint..." ska vara efter det där jag skrev att Vanja blivit brunett ;) Syftade ju på hennes hår :)

Imorgon kommer el parents hit och jag har beställt middag med dem.. hehe, de ska äta på min favoritrestaurang på vägen :D

Nu tänker jag titta på film, dricka varm oboy, äta två hårdbröd mackor och sen går jag nog och lägger mig faktiskt. Ska med omsorg ställa in mina två nya filmer i bokhyllan också, kände att jag kunde unna mig dem bara för att det var en sån där "två för 99" grej och jag känner att La vita è bella stämmer rätt bra just nu. (inte att typ alla dör i den filmen, utan bara själva titeln. La vita è bella = livet är underbart på italienska) Och då får man unna sig saker. :D 

Japp japp.

Dessa köpte jag förövrigt:


(den jag tänker titta på nu)


(den jag, Emili och el Vanjo tittade på idag.)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fuldans på bussar gillas på hög nivå :D

2011-01-28 @ 20:07:25
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback