Apologize

Satt och kollade på massa videos från "hur länge sen som helst" och hittade den här från när jag, Rebecca och Anton spelade Apologize på julkonserten i Sveg.

Första och enda gången jag har spelat piano offentligt (Grand prix gills inte för det var i typ 20 sekunder) och jag tror aldrig mina händer har skakat så mycket förut. Var chockad över att jag ens lyckades träffa rätt tangenter (gjorde ju dock inte det på soundcheck då jag spelade HELT FEL. Och Rebecca kollade panikslaget på mig och jag sa "det är lugnt, fortsätt du, det är bara jag som spelar fel") Men roligt var det. Speciellt efteråt när det var så många som sa "jag visste inte ens att du kunde spela piano!" till mig och varje gång tänkte jag "nej, det är väl för att jag aldrig riktigt har sagt det till någon"



Anton - trummor
Rebecca - sång
Jag - flygel

Och det var den kvällen jag förälskade mig i att spela på en flygel. Synd att de är så extremt dyra bara.. :(

Kommentarer
Postat av: cilla

jag vill oxå ha en flygel :<

2011-01-21 @ 22:19:58
Postat av: Pappsen

Jätte bra sång jättebra pianospel jättebra trumspel

jag för stå päls

2011-01-24 @ 07:22:26

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback