Antar att jag har Vanja att tacka för detta. Så tack Vanji Panji! :)

Jag höll verkligen på att bryta ihop där ett tag och det var nära att jag skulle typ fejka sjukdom imorgon. Men efter ett antal arga men väl valda ord från Vanja så tog jag mig i kragen och pluggade till provet imorgon. Lyckades till och med få in det mesta tror jag. Har även beställt privat väckning av Vanji Panji imorgon klockan 07.00 (hon går ju upp sådär onormalt brutalt tidigt för att hinna ta sig till skolan från Vaxholm) så jag hinner duscha och plugga lite till innan skolan. Och på torsdag blir det mattestuga efter skolan också. Och de senaste två dagarna har vi suttit kvar i skolan och pluggat till klockan 5. Känns som att den gamla Lina börjar komma tillbaka och det känns faktiskt bra. Kalla mig en nörd om ni vill, men jag tycker faktiskt om att plugga när jag slipper göra det ensam. Man behöver inte plugga samma ämne (jag pluggar oftast matte när vi sitter kvar, Vanja pluggar webbdesign eller typ spanska) men det är sällskapet som gör att det blir lättare.

Men nu tänker jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ibland behövs det att någon säger till en på riktigt, vet att det kan bli samma för mig! Så varsegoooo ;)



Och har du bytt tillbaka nu!? :o

2011-01-19 @ 02:11:45
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback