Ännu en fika i Gamla stan

Idag efter skolan var jag, Julia, Jennifer, Maria och Frida och fikade i Gamla stan. Sen hamnade vi någon annanstans för att Julia ville ha middag. Någon sushi bar vid typ St:Eriksplan, tror jag att det var det låg. Det var i alla fall riktigt kul att vi kunde träffas allihopa för en gångs skull, tror sist vi gjorde det var typ 20 November 2009! Det är liksom ganska länge sen. Synd att Jennifer åker till Nya Zeeland i ett år snart dock :( Men hon kommer nog ha jätteroligt. Och sen åker Frida till Australien i ett år i sommar :( Men hon kommer antagligen också ha jätteroligt :) Kommer sakna dem dock. Men de kommer ju tillbaka ;)


Några bilder från fiket (dock ganska mörka, men det blev mysigare bilder då)


Maria


Jennifer


Frida


Julia


Och nu är klockan alldeles för mycket och jag tänker sova.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh, det där fiket är ett av mina favoriter! :D

2011-01-15 @ 12:23:16
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback