Webbdesign A - not exactly rocket science

Ännu en gång ringer pappa och vill ha hjälp med hemsidan. Som om jag kan sånt liksom. Visst visst, jag fick MVG i webbdesign A (inte för att skryta eller så) men det innebär ju verkligen inte att jag kan sånt här liksom ;) 
Inte för att klaga, tycker faktiskt att det är ganska roligt och funderar ju på att välja till webbdesign fortsättning i tvåan. :P Den här gången visste jag faktiskt inte hur jag skulle fixa det pappa ville, gjorde mitt bästa och fick till något som jag i alla fall tyckte blev helt okej :) 

Det märks väl när han ringer mig imorgon efter att han har kollat ;) 
Nu tänker jag fortsätta titta på ensam hemma :D

Kommentarer
Postat av: pappsen

Kanon betyget blir MVG vi hörs

pappsen

2011-02-07 @ 07:24:59
Postat av: cilla

hahah, va gulligt att din pappa ringer o frågar dej om det!

2011-02-07 @ 10:46:28

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback