Kors i taket, bara två inlägg idag.

Oj jag har tydligen bara bloggat en gång idag insåg jag nu. Inte bra. 

Kom precis ut ur duschen i alla fall och nu tänker jag kolla på en film innan jag går och lägger mig. Imorgon är det slut på att glassa omkring och vara ledig. Estetisk verksamhet och samhällskunskap. Tydligen har vi någon redovisning på samhällskunskapen imorgon som de fick reda på när jag var sjuk. Känns ju bra. Vanja och Emelie sa att det inte var avanserat alls och att man fick ha papper och så. Fixar det på lunchen imorgon :) 

Lär ju inte skriva något mer innan jag lägger mig. Så god natt.

Kommentarer
Postat av: Vanja

sv: Taack ;) <3

2011-02-09 @ 13:01:15
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback