Hearts so pure in this broken place

Funderar på att gå och lägga mig. Sova några timmar längre än jag brukar på skolkvällar. Eller så tittar jag på en film till. Vi får se.

Känner mig allmänt omotiverad till allting för tillfället, kommer nog bli bättre efter lovet. Hoppas jag. 
Men nu fortsätter jag nog lyssna på musik som känns lite för mycket ett tag till. Sen kanske jag tar något beslut angående sömnen eller filmen. Eller så läser jag istället. Det återstår att se.

"och jag såg min ungdom
trampa gasen i botten
och sen köra rakt in i en bergvägg
man måste dö några gånger innan man kan leva"

"Men jag ska be honom ta hand om henne väl
För jag vet vilken dy hon varit i"

Mamma och pappa, när jag fyller 18 så vill jag ha en tatuering i present. Bara så ni vet.
(inte en sån där dock. Men den var sådär jobbigt fin.)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback