Eyecandy á la Lina

Tydligen är det inte helt okej för mig att tycka att Colin Firth är snygg (enligt Vanja och Hanna - min grafisk kommunikations lärare) Han är tydligen "för gammal för mig" men hey, jag sa inte att jag var kär i honom eller något sånt. Bara att han var snygg.


Och om jag vill tycka att -som Vanja sa- "gubben" är snygg, då kommer jag att tycka det :) 

Men bara för att jag har tråkigt så letade jag fram bilder på några jag tycker är snygga som kanske är lite mer "okej" med tanke på åldern:


Tom Fletcher - min stora kändis crush


Danny Jones, Dougie Poynter och Harry Judd - resten av McFly


Joseph Gordon-Levitt


Ashton Kutcher


Tom Felton


Paul Walker


Jonas Armstrong


Anastasios Soulis


Rupert Grint


Nicholas D'agosto


Ed Westwick

Okej, det där kanske blev några fler än "några" men I got carried away ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Meh! Hallå där! Jag sa ju faktiskt att jag tycker att han är lite snygg jag med!! :o vad är det här för påhitt!? Sitta och säga att jag inte gjorde det, inte okej.

2011-02-03 @ 22:15:53
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/
Postat av: angie

Ed Westwick är så jäkla het!!

2011-02-05 @ 13:51:31
URL: http://stylings.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback