Dear svenskanovell, gå och göm dig någonstans.

Det spelar ingen roll hur jag vänder och vrider på orden. De blir inte rätt.
Fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel!!!!

Det ska inte ta mig tio minuter att bli nöjd med en mening. Jag funkar inte så! JAG FUNKAR INTE SÅ! Jag har aldrig funkat så!
Skrev början förut, blev riktigt nöjd med den. Precis som jag ville ha den. Men resten funkar inte. Det funkar bara inte! Tror att den ska vara klar imorgon, isåfall går jag under jorden nu. Gömmer mig och förtränger det här. Samarbetar inte min rygg så kommer jag nog ändå inte kunna gå på skolan. Men det gör ju inte att jag inte kan lämna in det här, jag menar. Google docs. Det är ju det här vi har det till. Typ.

BLÄÄ!!!! Jag brukar ju vara bra på sånt här! Det här är ju min grej! Eller, det ska ju i alla fall vara min grej. Har jag hört. Eller så bestämde jag det själv, kommer inte ihåg :P
Har tydligen bara VG i prognosbetyg i engelska också. Great. Mitt liv rullar verkligen inte som jag vill just nu.

Tror jag kollar på en till live dvd med McFly istället. Det brukar hjälpa - knappast med orden som bara blir fel fel fel, men med min själ.

Kommentarer
Postat av: linas mamma

du har iallafall fått en guldstjärna av calle

2011-02-15 @ 10:25:54
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback