Intresseklubben antecknar

Idag är jag ordentlig. Har precis startat dagens första tvättmaskin. :) 

Annars tänker jag nog inte vara så ordentlig idag faktiskt. Är det förresten bara jag som stör mig på den där Max factor reklamen för lipfinity lip tint grejen? 
Jag ska förklara. 

När de säger typ "vår första läppfärg [KONSTPAUS] penna)

För det första, vem lägger in en konstpaus där??
För det andra, borde det inte vara typ "läppfärgSpenna, eller läppfärg som penna eller what ever?? Men inte läppfärg ...... penna. 

Det har har jag funderat på rätt länge nu :P Hehe. 

(tänkte lägga in reklamen men hittar den inte på svenska så ni får väl bänka er framför reklampauserna på tv istället då ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback