Hej materialist - men det gör mig faktiskt ingenting.

Borde verkligen sova. Men vill verkligen inte. Vill egentligen ingenting ikväll. 
Vill bara köpa saker. Bo i en lägenhet i Gamla stan med fina fönsterlampor och ett stilrent skrivbord med en stor fet iMac. Ha mitt eget liksom. På riktigt. 
Med en MacBook air i väskan och en hel vägg med filmer. 

Känner mig som en materialist men det är ju lite svårt att bli annat i dagens samhälle. 
Ska städa också. Imorgon kanske. Måste ju ta tag i livet nu känner jag.
Börja spara. Skaffa ett jobb (så fort jag fyllt 18 ska jag engagera mig på riktigt) och allt sånt där annat vuxenpoänggivande - betalade ju faktiskt en räkning idag dock.

Men nu, ja nu ska jag dricka upp min coca cola och äta lite daimglass.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback