Bra dag för att jag har varit med Vanja! :D Sämre dag för att jag mår sådär..

Mår ju sådär bra idag med tanke på ett par dåliga friterade räkor som jag åt igår. Har på grund av detta alltså ätit toppen av en chokladmuffins och druckit en cola idag - that's about it. (och detta var under pistolhot - okej kanske inte riktigt så dramatiskt men Vanja tvingade mig)

Är så avundsjuk på han som satt och åt en stor macka som såg så god ut på burger king. Jag vill också ha! 
Funderar på att laga pasta med currysås här nu (ingenting i dock - inte en chans att jag slösar bort kyckling om det skulle komma upp igen, vet ni vad kyckling kostar eller!?) men jag vet inte om det är någon bra idé. Ska överväga saken ett tag till. 

Ska i alla fall kolla på film nu. Är rätt trött så jag kanske somnar i soffan. Who knows. Who cares... 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback