So much learning to lose

Idag har jag lyckats göra tre skoluppgifter som har hängt över mig alldeles för länge. Och jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd med det. Engelskaartikeln, svenskaläxan och samhällskunskapsläxan. Jag tänkte även göra lite grafisk kommunikation, hade startat photoshop och allt. Men sen insåg jag att det var roligare att redigera mig själv istället, inget brutalt alltså, bara sådär allmänt. Men det måste väl ändå räknas som att plugga grafisk kommunikation när vi ska lära oss photoshop eller? Learning by doing liksom.


Den sista bilden jag redigerade. Hittade en där jag typ log utan något peacetecken. Så jag tänkte för pappas skull (som alltid klagar på mina "the Lina pose" bilder) att jag lägger upp den här nu. Hehe.

Nu ska jag kolla på någon bra film och dricka mer coca cola! :D

Kommentarer
Postat av: pappsen

vilka bilder dom här gillar jag

2011-05-02 @ 13:23:05

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback