Lina <3 McFly

Efter en två timmars live streamad konsert med tårar från min del så är jag nu hur glad som helst. Oavsett förkylning. 

Om de kommer till Sverige så kommer det att vara en av de absolut bästa kvällarna i mitt liv so far! (och jag tänker inte skriva "om jag är där" för jag KOMMER VARA DÄR) Och jag kan stolt säga att jag har älskat dem sen första början, sen de släppte sin första singel "Five colours in her hair" för snart 8 år sedan! ÅTTA ÅR! Jag har älskat dem i ÅTTA ÅR!

Och nu har jag även deras autografer inramade på min vägg:



En liten printscrean jag gjorde under live streamningen (älskar hur fult det blir när man tar engelska ord och böjer dem svenskt):


Tom Fletcher <3




Kommentarer
Postat av: Vanja

sv: Hhahah, det var Sverker ;)

2011-04-02 @ 02:27:29
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback