En fin låt.

Jag lider av sömnproblem. Så måste det vara, varför skulle jag annars vara uppe/öppe (alltså hur skriver man?? Det måste ju vara "uppe") den här tiden på dygnet? Varje dygn. Eller så skyller vi på min förkylning, som förövrigt hjälpte mig att få en vecka extra på den muntliga redovisningen på engelska vi skulle haft idag. Ibland är det inte bara negativt att vara sjuk. Och nu lär väl mamma ringa och undra vad jag menade med det där (att den HJÄLPTE mig att få en vecka till) och säga något i stil med "men du gillar ju engelska!?" men kära mor, slå en pling så ska jag förklara hur det ligger till ;) 


Meningslöst inlägg, nehe?
Jag har förresten läst ut boken också ;) (och möjligtvis tittat klart på säsong 1 av Glee) Läste de sista 60 sidorna "manuellt" Jag vill i alla fall tro att det gick snabbare..


Nej, nu ska jag nog försöka sova. 
Lyssna på den här fina låten tills jag är tillbaka vet jag:


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback