Talet = finnisho

Nu är jag klar med det där sabla talet. Är lite rädd för att det kan vara för långt dock, tror ni att det gör något om det är en halvminut för långt? :O Jag får prata snabbt imorgon alltså ;) Eller så kapar jag något stycke, hehe. Vi får se ;)

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och lägga mig i sängen och beundra mina nya filmer ett tag innan jag sover.
Såg att jag har italienska imorgon också, därav den fina rubriken. För det känns lite som att om man lägger på ett o på orden så låter de lite italienska ;) Hehe.
I know you like my rynkpanna ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja det stämmer. Lägger man till ett o låter det som italienska! Roligt.

2010-09-14 @ 15:37:49

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback