Som om jag aldrig existerade

Just gonna stand there and watch me burn.
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry.
But that's alright because I love the way you lie.

Skulle vilja säga att det är okej, men det kan jag inte. Jag kan inte ljuga. Inte den här gången. Jag skulle vilja säga att det inte känns, att det inte gör ont, men det kan jag inte. För det var såhär jag ville ha det. Så jag antar att det är mitt fel den här gången. Och jag får väl ta på mig skulden. Men jag tänker inte säga att det är okej, jag tänker inte låtsas. Jag tänker inte le och säga att jag mår bra. För det gör jag inte.

Om ni bara visste hur det känns. Som om jag aldrig existerade...

Kommentarer
Postat av: Athena

Jag finns här för dig, Lina. Bara så att du vet...! :$

2010-09-27 @ 00:16:40

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback