Siden pyjamas med stjärnor på.

Nej, nu går jag och lägger mig.
Har sovmorgon imorgon (börjar 12.20) så jag ska sova ut imorgon tänkte jag. Men först ska jag snida om till pyjamas, borsta tänderna och tvätta bort tha make up och sen ska jag sova.

Måste läsa ut del 7 av Sanningens svärd också, ska lämnas tillbaka nästa vecka och om jag inte läste fel så får man betala typ 3 kr om man är sen med en bok (och det blir mycket i längden) och jag vet inte hur man lånar om en bok här, hehe. Jag menar, det tog ju mig ett antal minuter innan jag fattade hur man lånar en bok ;) Lite pinsamt, men sant.

Undra om tanten som jag i smyg studerade undrade vad jag höll på med? Hehe, hon kanske trodde att jag har psykiska problem eller något, eller att jag är värsta stalkern. Men nej, jag visste bara inte hur man lånade böcker ;) Lina i ett nötskal.

Det kanske inte syns på bilden, men jag har verkligen mascara i hela ansiktet efter att jag kollade på Pojken i randig pyjamas. Jag lyckas verkligen aldrig hålla mig från att gråta till sånna filmer. Typ inte till någon film.

Kommentarer
Postat av: Niniz

Åh, den är så sjukt bra! Dock gillar jag inte slutet.. Bra blogg btw!

2010-09-15 @ 17:59:02
Postat av: Klara

Jag vill också ha sovmorgon någon dag!!!

2010-09-15 @ 17:59:48
Postat av: Ida Björk

Läser du också Sanningens svärd? :O

Själv är jag på del 13 och den blir bara bättre och bättre :)

2010-09-15 @ 18:00:42
Postat av: Karin

Fin bild, gillar verkligen mascaran ;)

2010-09-15 @ 18:01:11
Postat av: Nora klaesson

Sorglig film det där..

2010-09-15 @ 18:01:35
Postat av: Johanna N

Kan bero på att du ser lite ut som an stalker ;)

2010-09-15 @ 18:03:18

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback