Politik, facebook och frysta hallon. Halv elva hos mej.

Politiker alltså, vet inte riktigt vad man ska tro. Eller jo, man vet ju vad de vill att man ska tro. Fast jag vet vad jag skulle ha röstat på i år tror jag. Synd att jag inte får rösta bara. Känns ju lite värdelöst att jag verkligen inte har någonting att säga till om angående något som kommer att påverka mej så extremt mycket. Jag tycker inte om det här..


Min externa hårddisk samarbetar inte heller, jag har tydligen bara läsbehörighet till den. Och kan inte lägga in nya saker på den, det gör mej EN ANING frustrerad. Så jag äter fil, flingor och frysta hallon istället.. imorgon är en ny dag. Kanske funkar det bättre då.

Nej, nu började debatten igen.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback