Omringar mig med människor som får mig att må bra i fortsättningen

Har nu bestämt mig för att det är dags att ställa sig upp igen. Dags att bygga upp det som en gång var, fast bättre.
Imorgon ska jag vara med Emelie efter skolan, på lördag ska jag vara med Vanja. Som sagt, jag omringar mig med människor som får mig att må bra.

Och fick nyss post också och nu blev jag glad glad glad :D  Tack mamma och pappa!
I brevet låg ett paket choklad (TACK!) mitt csn-kort och ett jättefint och välbehövt kort. TACK TACK TACK :D Älskar er!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad gullig du är! blev helt rörd av den lilla meningen, tack! <3

2010-10-01 @ 13:17:17
Postat av: Vanja

Guuud va du är gullig du. Va glad jag blev av att läsa det! <3

2010-10-01 @ 13:17:25
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback