Mina köp

Jag var ju i centrum idag och köpte några saker. Och jag försökte få bra bilder på dem, det var typ OMÖJLIGT. Så cred till alla modebloggar.


Ett halsband med en elefant. Det var några andra grejer till på det från början, men Mr. handyman tog bort dem ;) *stolt*


En stor grå stickadkofta med fina mönster på ryggen och framsidan. (Bilden vägrar samarbeta fast jag har roterat den)


Så ser den ut på. Köpte också tischan på bilden och en helvit likadan.
(bilden blev allmänt värdelös, men som sagt. Cred till modebloggarna)

Ska jag vara ärlig så behövde jag faktiskt allting förutom halsbandet ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Stackars ugnslösa människa! :O och mikron är bara en mikro, eller är det en blandning så man kan använda den som ugn också kanske?



Så du köpte elefanten ändå! :D Sa ju att det bara var att ta bort dem! ;D jättefint! Och koftan ser jättemysig ut!! :O :D

2010-09-26 @ 20:20:51
URL: http://lillaajja.blogg.se/
Postat av: Anna

Sexy bitch ;]

2010-09-28 @ 15:42:13

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback