Min eftermiddag

Efter skolan idag gick jag, Ida och Emelie och fixade Malins födelsedagspresent, sen gick vi till centrum och akademibokhandlen. Där träffade vi Athena. Vi handlade lite grejer till skolan och jag köpte även Marrens julklapp (men nu vet hon ju var du har köpt den, tänker ni. Men vi kom fram till vad vi skulle köpa till varandra tillsammans efter ett av våra internskämt, säger jag) Sen skulle vi på hemköp för jag skulle höra med dem hur jag ska göra för att hämta ut mitt paket från cdon.com som har kommit. Och eftersom det står på min mamma så måste hon tydligen gå in någonstans och fixa en fullmakt så att jag kan få hämta ut det..

På vägen dit mötte vi Kajsa och sen var Athena tyvärr tvungen att gå och jobba. Men då gick jag, Kajsa, Ida och Emelie och fikade. Det var faktiskt riktigt kul :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback