Men jag kan bara tänka på lunch

Försov mig kanske lite imorse, hehe. Vaknade tio i nio (vi börjar tjugo över nio) fick allmänt panik och sprang omkring och visste typ inte ens vad jag heter ;) Frukost på vägen till skolan och jag blev faktiskt bara någon minut sen :D *Thumbs up*

Nu har vi haft matte, fast vi hann inte så mycket för först var Camilla (min italienska lärare, också svenska lärare) där och pratade om våra svenska lektioner. Eftersom våran lärare är sjukskriven till jul. Sen kom Per (datakunskap och webbdesign läraren) och skulle hjälpa oss att fixa så att vi bara kunde använda miniräknaren till matteprovet på månadag..

Nu ska vi ha naturkunskap i en timme och 20 minuter. Nu börjar vi också.
Och skolan har blockat facebook! Inte okej!

Kommentarer
Postat av: bex.

söt blogg :D

2010-09-24 @ 12:50:36
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/
Postat av: lisa

Det känns som att många har haft en "försova sig dag" i dag :O

Marren B(ovanligt) Jag och Marren R, och du, säkert ffler med :S

2010-09-24 @ 15:59:42
URL: http://lislas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback