Lucky number 7

Insåg precis att jag har skrivit 6 inlägg idag (nu blev det 7) och jag har inte ens tänkt på det. Förut hade jag svårt att ens skriva två inlägg om dagen. Men nu vill jag ju mest bara skriva något hela tiden! Haha. Måste bero på att jag har flyttat till en plats där det händer mer saker och man helt enkelt helt plötsligt känner sig som en del av den här världen (jag vet, det låter sjukt) 

Måste bara skryta lite nu också, fick till en riktigt god middag idag :D Kyckling och klyftpotatis blev det ;) Gott gott.
Halv tittar på valvakan på tv. Dock tänker jag inte yttra några åsikter.
Ska nog sätta i en film nu och dricka lite mer coca cola och bara njuta av livet.
(Malin, tack för allt du skrev på facebook för ett tag sen. Det hjälpte på riktigt! :) )

Nu blir det Bernard och Bianca! :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback