Hur kan jag leva med mig själv!!!?

Kom precis hem från centrum. Och jag insåg precis något TRAGISKT!
Jag köpte en liten cola eftersom det ändå är helg fortfarande, men jag insåg precis att jag har fucking GLÖMT den i butiken!!!! :'( Men jag kom ihåg disktrasorna!!!! Detta är en skam för hela min existens!!!!


Nej vet ni vad. Jag skriver det här inlägget sen. Det går en buss till centrum om typ 20 minuter. (Nej, jag orkar inte gå) den tänker jag såååååå ta. Och köpa en ny cola!! Eller kolla om min är kvar..hehe. Fast det vågar jag nog inte..

Så det så.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SVAR: Men du har ju i alla fall jobbat i sommar så att du kan spendera pengar med gott samvete ;)

2010-09-12 @ 17:38:11
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback