En eftermiddag i Stockholm.

Hej hej, kom precis hem. Har spenderat eftermiddagen med Vanja, Felicia, Agnes och Erika.
Det var faktiskt riktigt roligt! Vi var till Kungsträdgården och tittade på little marbles och Emil Jensen som spelade på någon miljöpartiet grej. De var faktiskt riktigt duktiga. Och jag blev positivt överraskad av Emil Jensen! Och Agnes var så gullig! :D

Sen gick vi på bio - i rymden finns inga känslor. Och den var faktiskt riktigt bra! Det hade jag faktiskt inte förväntat mej, trodde att det skulle vara en sån där film som man har för höga förhoppningar på. Men det var det inte (Y)

Nu tänkte jag äta glass och titta på Love actually. :) Bra skit!


Snodde en liten bild på Felicia, jag, Agnes och Erika i regnet från Vanjas facebook.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Haha, du låter förvånad med alla "faktiskt" tycker jag! ;D

2010-09-19 @ 00:52:00
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback