Coca cola och sömnbrist.

Yay, jag kan inte sova. Eller, jag har ju inte precis försökt heller. Sängen ser väldigt inbjudande ut, men den är ju sååååå långt bort. Det skulle ju ta, ja vad vet jag, 10 sekunder att gå ändå dit. Och så måste man borsta tänderna och hela karusellen. Då var det närmare till mitt cola glas, så då dricker jag cola och hänger på tha intranät ett tag till.

Imorgon tänkte jag faktiskt spendera dagen med att gå vilse i storastaden helt själv. *Thumbs up*


Ohh, jag tyckte mej höra att min mobil vibrerade någonstans i närheten. Betyder det att någon rolig människa kanske är vaken?? :D


Måste kolla, hang on..

..

oj shit, kors i taket. Det är inte varje dag man får sms från sin pappa mitt i natten ;)

Nej men okej, nu ska jag sluta skriva totalt meningslösa saker här känner jag.

Bjussar på ännu en ego cam bild. Knall vit i fejjan och med mitt fina cola glas. Great! (Y)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback