But that's alright because I like the way it hurts.

Jag vet att man inte ska lägga energi på saker som påverkar en negativt. Jag vet.
Man ska umgås med människor som får en att må bra, jag vet det också.

Jag ska ta mig i kragen och gå vidare. Glömma det här. Jag lovar. Men inte idag, inte ikväll, inte nu. Jag måste få må dåligt för att kunna ställa mig upp igen. Man blir starkare och lär sig mer om man faller hårt, riktigt hårt.

Så jag tänker spendera kvällen med att bryta ner mig själv, tillåta mig själv att gå sönder. Bara för att kunna bygga upp mig själv från början igen, från scratch.

Jag ska verkligen inte ge upp, allt var så bra nu, det ska det bli igen. Det ska jag se till. Jag ska vara stark, riktigt jävla stark. Men inte idag, imorgon.

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

kämpa vidare!

2010-09-27 @ 22:53:16
URL: http://elinamour.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback