Ändrade planer


Jag vet att jag skrev att jag skulle utforska vitlökspeppars användningsområden, istället hamnade jag i Täby centrum med trevligt sällskap i form av Vanja och Hiroshi. 

Sen råkade jag säga att jag aldrig någonsin har ätit en cheeseburgare när Hiroshi skulle på donken, så då blev det middag på donken idag (utforskar vitlökspeppar en annan dag)

Vanja, jag och min cheeseburgare :)

Hiroshi och Vanja, Hiroshi tyckte att det var roligt att kleta vatten på Vanja precis när bilden knäpptes.

Visst ser ni att det är en björn med ryggsäck!? En sköldpadda kan ni också få tycka, det är helt okej ;) Men inte en kamel eller en dromedar! :D
Hiroshi verkar tycka om sin McFeast. Cheeseburgaren var god förresten :D (bilden snodd från Vanjas facebook)
Nu ska jag städa lite i väntan på idol ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Men det är klart att det inte ser ut som en dromedar längre! Du ritade ju en stor böld ("ryggsäck" :P) på den!

2010-09-23 @ 22:41:36
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback