4 timmars fotont senare..

Nu är jag hemma efter att ha virrat runt som en turist i stockholm ;)

Tog tunnelbana och åkte ett antal stationer längre än jag brukar, hoppade av och gick dit fötterna tog mej. Virrade runt någonstans runt slussen (tror jag) sen hamnade jag i gamla stan och sen insåg jag helt plötsligt att "jaha, här ligger alltså Sture Plan" Och hur jag hamnade där, det vet jag inte :P Sen virrade jag omkring lite mer vid östermalm tror jag. Och någonstans jag absolut inte vet vad det var..hehe. Och sen hittade jag en tunnelbana, kände efter i fötterna och bestämde att det var dags att åka hem. Min mage tycker nog också att det var ett bra beslut. Haha. Nu ska jag försöka koka ihop något ätbart.

Och titta, I got mail!! :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback