Svenska

Vi hade en rolig och lite annorlunda svenskauppgift idag. Vi gick till Täby centrum och sen så bestämde våran lärare en plats till varje person där vi skulle sitta och beskriva miljön runt omkring oss. Jag hamnade på banken, men jag blev ganska rejält utkörd. Sur tant. Så då hamnade jag på biblioteket istället. Det var faktiskt ganska roligt att sitta sådär och bara skriva om vad som händer runt omkring sig. Jag satt på barnavdelningen och det var väl rätt dött. Men det var väldigt konstig stämning därinne. Väldigt tillgjort och spänt tyckte jag. Det var riktigt roligt i alla fall! Och jag gillar verkligen våran tillfälliga svenskalärare som vi ska ha till jul eftersom min ordinarie är sjukskriven. 

Nu ska jag fortsätta titta på desperate housewives :)

Kommentarer
Postat av: monia

Vill du bli dagens blogg? Kommentera under inlägget "dagens blogg" så drar jag en vinnare i morgon :)

2010-10-19 @ 21:51:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback