Sömn och jag samarbetar inte för tillfället

Jag borde verkligen sova nu. Jag vet. Men jag sov ett tag, sen vaknade jag för att jag hade en riktigt hemsk mardröm som jag inte tänker tråka ut er med. (läs: skrämma upp) Så nu sitter jag här. Klockan är lite över 02.00 och jag ska upp runt 08.00 tänkte jag. Lycka till med det Lina. Tack. Vad var det man skulle sova? 8 och en halv timme? Yeah right. Jag vågar inte ligga vänd med ryggen mot väggen, för då kan jag inte blunda för då tror jag att någon tittar på mig. Och jag kan inte lika med ryggen från väggen för då tror jag att någon smyger sig upp bakom mig. Och nej, jag blir antagligen inte mindre skrämd av att skriva det här. Vill lyssna på musik också, men jag vågar inte ta på mig hörlurarna. Då kommer jag ju inte höra om någon kommer mot mig liksom. Det här känns som att det kommer bli en lång natt. Tur att jag har alla avsnitt som finns tillgängliga av The big bang theory på datorn, fast då var det ju det där med hörlurarna... inte bra. 



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback