Shoes must be worn at all time!

Bestämde mig för att det inte är okej att dra igång dammsugaren klockan 1 på en onsdag natt/torsdag morgon. Bara för att jag är ledig imorgon så betyder det ju inte att alla andra i huset är det liksom. Så nu går jag omkring i skor. Ställer dem bredvid sängen sen också. Så det blir att dammsuga first thing in the morning liksom. Kommer säkert glömma skorna imorgon bitti och få en fin glasbit i foten (tog bort de stora dock) Eller vad tror ni?

Aja, nu ska jag ta ett nytt glas, dricka cola och titta på cougar town (det är ju ändå fortfarande lilllördag i min värld :D ) 



Har löst ryggproblemet från gårdagen också. Verkar som om min rygg är som en båge, typ, så om man lägger kuddar i själva hålrummet som bildas så gör det inte ont. I alla fall inte lika ont ;) Smart av mig va?

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback