Photo booth never gets old :D

Har lite tråkigt för tillfället för det är inget bra på tv och jag har inte bestämt vilken film jag vill se (börjar ju 12.20 imorgon så man behöver inte lägga sig än på ett tag) 

Så jag lekte lite med photo booth och jag känner mig tvungen att lägga upp några bilder här :D 




Vänta här nu, menar de att jag skulle så ut sådär om jag var helt symmetrisk? Det ser ju sjukt ut..


"Tror du att du är cool bara för att du ser ut som jag eller?"
Lina goes fjortis. Med O inte med Å som de säger här. ;)


Tur att jag har så många händer, det blir liksom lättare att räkna då. Nu kan jag ju räkna ändå till 20! *4 thumbs up*


Bara för att jag tyckte att den var lite rolig.


Vad gillar ni min nya näsoperation? Jag och Kissie vet ni ;)


Lina goes elf. Legolas here I come! 


Jag erkänner, jag tog lite anabola.


Härmade Vanja lite där kände jag.



Nej, nu ska jag sluta. 




Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha fan vad kul =D kan man göra så på alla webbcams ?

2010-10-06 @ 16:34:51
URL: http://loviiiiisas.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, vilka mysiga bilder :D <3

2010-10-07 @ 09:28:00

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback