När inte ens 1 + 1 är logiskt.

Who says I can't get stoned
Plan a trip to Japan alone
Doesn't matter if I even go
Who says I can't get stoned.

Vinden som fläktar in genom den öppna dörren, solen som lyser med sin frånvaro. Liksom orden och tonerna. Som jag.

Det känns som om allting vände nu, tog en omväg. Jag köpte ett hopprep idag. Sen städade jag så mycket som det bara gick att städa här. Förutom att damma bokhyllan, jag ska göra det senare, efter middagen. Pluggade matte. Läste. Kände mig som, ja vem kände jag mig som egentligen? Mig själv? 

Identitetskris..den tar inte slut. Fast jo. Men ändå nej. 

Ser mig omkring och det känns så...tomt. Som om jag städade bort mig själv. Måste nog lägga en tröja på golvet snart tror jag. 

"I tried to be someone else, but nothing seemed to change. Come, break me down. Bury me, bury me. I am finished with you." (undra om han kan sjunga lite högre?)

Kommentarer
Postat av: erika

"look in my eyes, you're killing me, killing me. all i wanted was you."



(omg sorry. jag vara bara tvungen. för jag skulle nog kunna gifta mig med jared fast han är lika gammal som min pappa. eh.)

2010-10-10 @ 19:03:40
URL: http://percepteur.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback