Lördag

God morgon, 

idag är det lördag. Igår åkte Daniel ut ur idol och en liten del av mig ville mest gå och dö. Vad ska jag nu göra på fredagarna? Vem ska jag nu dregla över? Inte okej. Mamma, jag lovar att du röstade på Geir! INTE OKEJ! 
Vad ska man göra idag då? Jo, jag ska städa. Kanske börja fundera lite på vilka kläder som ska få äran att följa till Sveg på onsdag och bli tvättade (ja, jag ska börja redan nu. För jag kommer nog ha annat för mig sen) sen ska jag läsa och försöka skriva lite. En helt vanlig lördag i mitt liv helt enkelt. Har fyllt i en ansökan om ett ICA-kort nu också, trots att de är fula. Hehe..

Nej, frukost.

Kommentarer
Postat av: linas mamma

GEIR KOMMER ATT VINNA HELA RASKET!! DET ÄR BARA ATT GILLA LÄGET :)

2010-10-30 @ 12:43:43
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Malin Palin

MEN VA FAAAAN! Du kan ju inte hålla på och posta sånt här. Fy fan... Jag har ju itne sett skiten än!

2010-10-30 @ 12:55:28
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback