Jag packar en annan dag.

Det där med att börja packa har inte precis blivit av än. Men jag har diskat och städat. (det är nu ni ska tycka att jag är duktig) och jag åt middag innan klockan 19.00! Kors i taket! :) 

Ikväll blir det "Because I said so" på fyran. (Och jag tänker aldrig gå med på att det är okej att de har översatt titeln till "tre systrar och en mamma") Men den börjar inte förns 21.25. Så jag ska nog fortsätta skriva fram tills dess. 

Japp japp, det var nog allt jag hade att skriva för tillfället tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Nej men visst är det hemskt att de översatt den så jävla knäppt!! Det är ju bara fult! Blir så himla irriterad varje gång jag ser det!

2010-10-30 @ 19:14:53
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback