I DO not like this

Vi sitter och går igenom do/does is/are was/were osv. på engelskan nu. Inte alltför roligt då det alltid känns som att alla lärare ska gå igenom det oavsett ålder och kurs. Som om man inte skulle kunna veta det här redan om man inte har gått igenom det med just den läraren. Känns lite som om man inte kommer framåt. Men engelska är inte så roligt längre... jag vet, trodde aldrig att jag skulle se mig själv skriva det. Men ja, engelska är inte så roligt längre. 

Jaja, det här är ju i alla fall sista lektionen på dagen. Även om den är brutalt lång.

Kommentarer
Postat av: agnes

MEN ALLTSÅ HAHA JAG KAN JU INTE DET DÄR!!! ändå läste jag denna kurs för ett år sedan liksom. och innan dess: tusen gånger i högstadiet! hahahahahahaha sämst jag e

2010-10-18 @ 17:55:26

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback