God natt ... om någon timme

Nu ska jag inte skriva mer ikväll. Uppdaterar min facebook status brutalt mycket och nu insåg jag att jag redan har skrivit 7 inlägg här idag. Åtta med det här. Så nu ska jag inte skriva mer här ikväll, imorgon är det måndag och jag kunde nog inte vara mer opepp på det. Ser fram emot tisdag dock. Det är då det händer ;) (Vi har checkpointdag - alltså, man kan ta igen det man har missat. Eller jobba extra. Och om man inte ligger efter i något och inte vill jobba extra med något så är man LEDIG :D) Så Emelie ska sova hos mig och vi ska äta sushi för första gången i våra liv, kommer säkert inte tycka om det ;) 

Aja, nu ska jag gå och duscha. God natt i förskott.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback