Ge mig styrka!!

Först, svar till Malin: Läste baksidan på "nästa som rör mig" funderade faktiskt på att läsa den. För den verkade bra. Men den jag har läst heter typ "priset på vatten i finistére" tror jag ;) 


Sen: Jag vill inte läsa mer!! Jag klarar inte av att hålla ögonlocken öppna länge till och speciellt inte när jag måste läsa en bok som jag inte tycker är bra. Visst, den har blivit lite bättre nu när de har slutat skriva att de dränker katter hit och dit, alla utom en som de döpte till Tupi. Men om jag inte var tvungen att läsa den här boken så skulle jag ha slutat FÖR LÄNGE SEN! Nu har jag exakt 100 sidor kvar. Och jag läser så extremt brutalt långsamt så hundra sidor tar säkert minst 3 timmar att läsa. Funderar verkligen på att ge upp det här nu och gå och lägga mig istället. Men jag är så extremt besviken på mig själv för att jag inte har läst mer tidigare! Det är inte min grej att komma till en lektion och ba: Öhm, ja just ja. Jag har inte gjort läxan. 
INTE MIN GREJ SÄGER JAG BARA! Jag hatar verkligen sånt och blir alltid lika irriterad på andra som gör så, hur ansvarslöst är inte det liksom?! Speciellt när man har haft en och en halv vecka på sig. Det här känns inte bra. Eller så stannar jag hemma imorgon, yeah right, det är verkligen inte heller min grej. 

BLÄ! Jag borde väl sitta uppe tills mina ögon brutalt drabbas av härdsmälta och den där boken tar slut. Men jag tror på riktigt inte att jag orkar.. lite till måste jag i alla fall läsa. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Ahh! Då förstår jag att du tyckte den var konstig. Den boken är ju hopplock av dagboksanteckningar av henne själv efter hon flyttade till frankrike. Men jag tycker verkligen du ska läsa Nästa som rör mig! Den boken är ju verklgien en helt annan grej.

2010-10-05 @ 08:16:44
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback