Ett, två, tre, action!

Bestämde mig för att damma bokhyllan och fixa med mina filmer före middagen istället. Fick för mig att det var en riktigt bra idé att knäppa en sån här bild (se nedan) Ett antal blåmärken på både ben och rumpa senare efter att i panik ha insett hur lite tid jag hade på mig efter att jag tryckt på kamera knappen och därför kastade jag mig bokstavligt talat på golvet så lyckades jag nästan få till två bilder som kanske var godkända i alla fall. Detta var inte min bästa idé idag.





Nu ska de sorteras och in i bokhyllan igen. Med sorteras menar jag inte att de ska SORTERAS utan jag menar att de som tillhör samma serie ska stå tillsammans. Annars ska det inte vara sorterat. Som jag skrev HÄR, jag älskar hur filmer i en bokhylla skapar kaosartad ordning. :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback