Detta kan bli intressant.

Hittade den här på Erikas blogg och bestämde mig för att sno sno sno den :D (kommer antagligen att misslyckas totalt)
Hehe.. okej, jag gjorde två och sen kunde jag inte välja så jag tar båda ;) 

Svara på frågorna med att använda låtar av bara EN artist, försök att inte använda samma låt flera gånger. 
Välj din artist: McFly

Är du man eller kvinna?: That girl
Beskriv dig själv: Lonely
Hur känns det nu: Too close for comfort
Beskriv platsen där du är just nu: Room on the third floor
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå:
A walk in the sun
Din bästa vän är: Star girl
Favorit färg: Five colors in her hair
Hurdant väder är det?: Umbrella (okej, en cover men ändå)
Favorit tid på dygnet: The end
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: Going through the motions
Vad är livet för dig: All about you
Några problem?: Smile
Förväntar av framtiden: Nothing.
Skulle se framemot: Falling in love
Är rädd för:
Memory lane
Mitt bästa råd: Sorry's not good enough
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: Little Joanna
Dagens tankar: I'll be ok
Hur vill jag dö: She falls asleep
Min motto:
Only the strong survive


Välj din artist: Håkan Hellström

Är du man eller kvinna?: Tro och tvivel
Beskriv dig själv: Den fulaste flickan i världen (inte alltför seriöst, det passade bara in)
Hur känns det nu: Nu kan du få mig så lätt
Beskriv platsen där du är just nu: Augusti i helvetet
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå:
Jag har varit i alla städer
Din bästa vän är: Evert Taube
Favorit färg: Aprilhimlen
Hurdant väder är det?: En midsommarnattsdröm
Favorit tid på dygnet: Dom dimmiga dagarna
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: Förhoppningar och regnbågar
Vad är livet för dig: Magiskt, men tragiskt.
Några problem?: Trubbel
Förväntar av framtiden: Dom kommer kliva på dig igen
Skulle se framemot: En vän med en bil
Är rädd för:
Atombomb
Mitt bästa råd: Kom igen Lena!
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: Hurricane Gilbert
Dagens tankar: Jag vill ha allting
Hur vill jag dö: Precis som Romeo
Min motto:
Mississippi kan vänta


Gillar "Hur vill jag dö: Precis som Romeo" måste säga att jag blev rätt nöjd med den :D Nu ska jag faktiskt titta på Romeo och Julia, ha det bra. 



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback