Den där viktiga boken som ingen egentligen vet om, förns nu.

Skulle gå och lägga mig, men sen kände jag att jag var tvungen att skriva lite i min "bok" (nej, det är inte en dagbok) Det är mina tankar, det är jag helt enkelt.
Tänker inte dela med mig av vad som står i boken, första sidan kan jag dela med mig av dock. För att ni ska fatta vad jag menar med "min bok" Hehe

"Det där innersta som ingen egentligen borde läsa. Det där mörka som man egentligen inte borde våga tänka och det där ljusa som man borde tala om för hela världen. 

Det här är min bok, mina tankar. Mitt innersta, mitt mörka och mitt ljusa. En dag kanske jag vågar skrika ut det över världen, skicka det i flaskposter till främmande länder. Men inte idag, antagligen inte heller imorgon."

Läste igenom lite av det jag skrivit de senaste dagarna och märkte att det blivit väldigt mycket "mörkt" den senaste tiden. Men inte ikväll. Ikväll blev det faktiskt bara saker som får mig att må bra, några favoritcitat från sköna typer och några allmänna tankar som gör mig glad. Ljust helt enkelt.

Men titta vad fin min bok är:


Var tvungen att ha med baksidan på boken också. Där är det en tjur. Det är därför jag älskar den här boken, älskar den där tjuren. Av två anledningar. Den första (och den enda jag tänker tala om) är att det känns som om den vaktar mina tankar åt mig när jag inte gör det själv. Alltid bra. 

Ännu ett allmänt onödigt inlägg, men finns det egentligen något blogginlägg som inte är onödigt? Hela konceptet med att blogga är väl relativt onödigt egentligen?? Aja, nu går jag och lägger mig. God natt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback