Anastasios Soulis

Jag vill bara säga att jag är lite smått kär i den här människan.





Eller inte kär som i kär, ni fattar vad jag menar. Inte för att han är snygg eller något sånt (vilket jag dock tycker att han är, men han är snyggare i filmer än på bild) 
Mer för att jag älskar alla filmer han är med i, för jag tycker att han är bra bra bra. 

Insåg precis att han är med i båda filmerna jag köpte idag. Haha, vilket sammanträffande. :D


Okej jag vet inte vad som är up med the face men de där filmerna köpte jag i alla fall idag: Den bästa sommaren och Prinsessa. Japp japp, nu ska jag titta på den förstnämnda och dricker mer cola :D 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Åke

Den bästa sommaren är söööt !! :D

2010-10-10 @ 16:28:21

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback